fredag 22 november 2013

En sten med liv?

Ser inte den här stenen ut som ett huvud i profil? Om än med väldigt stor näsa, konstig frisyr och med en mun som bara syns i ett visst ljus. En jordklick har liksom lagt sig perfekt som ett öga.
När jag gick en morgonrunda i trädgården då det var lite mörkt ute så blev jag faktiskt rädd att jag stod och tittade på någon gammal keramikskapelse. När jag sedan kollade med mobilens ficklampa så såg jag att det bara var en sten. 





Ja, jag vart rädd. För stenen i fråga hade jag grävt upp dagen innan då det var kolsvart ute och då såg jag ingenting. Creepy om man liksom slitit upp ett kranium i tron att det var en sten. Iofs viss densitetsskillnad men ändå. Haha jaja, det var dagens historia det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej där!
Lämna gärna en mening eller två så blir jag väldans glad.
Ha en strålande dag!